Khamis, 16 April 2015

Sihat cantik gebu dengan Shaklee

Hai selamat membaca!
Shaklee ni hanyalah sebagai makanan tambahan kepada tubuh badan manusia.Mana-mana bahagian tubuh yang perlukan nutrisi seimbang bagi menutup lompang @ kekosongan nutrien dalam badan sangatlah digalakkan makan supplemen.Tidak kira pada usia muda mahupun yang sudah berumur.Lagi umur kita menginjak ke usia 30-an,40 - an apatah lagi jika mencapai 50 - an. Pakar nutrisi menyatakan umur 25 tahun ke atas adalah sangat digalakkan mengambil supplemen. Hal ini disebabkan pencemaran daripada alam sekitar,pemakanan yang tidak seimbang,terdedah kepada radikal bebas,plumbum dan macam-macam lagi..Takut eh!

Jika di luar negara terutama di negara asal Shaklee iaitu di Amerika,pengguna di sana telah mengamalkan pengambilan makanan tambahan ni selama bertahun-tahun tanpa jemu kerana mereka percaya Shaklee bebas bahan kimia,selamat dan terbukti berkesan setelah dijalankan penyelidikan selama bertahun-tahun sebelum sesuatu produk vitamin dikeluarkan.Contoh terbaik ialah alfalfa,vitalea,esp dan vivix!

Sihat cantik gebu ni boleh kita dapati dalam satu pakej!
Sama seperti kita belanjakan wang untuk membeli konsealer,bedak kompak,gincu,pencuci muka,toner dan pelbagai bahan untuk menutup kecelaan pada wajah terutama wanita.Namun ini belum dapat mengatasi masalah dalaman kulit seperti jeragat,jerawat,parut bekas pembedahan dan sebagainya masih jelas kelihatan. Ini boleh diatasi dengan pengambilan supplemen yang bersesuaian.Vivix terutamanya adalah agen antioksida berkuasa tinggi boleh membantu mengurangkan kehilangan keanjalan kulit dan memberi manfaat yang extraordinary...

Sebenarnya banyak lagi yang saya suka kongsikan di sini namun kita berhenti sebentar untuk memasak!
Keluarga adalah keutamaan saya jadi nanti saya akan bersiaran lagi ya♡♡♡

=========================================
Sihat dan Berjaya.
Jom sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?


Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini Sila hubungi saya segera :
Perunding Vitamin Anda :

Irene Chew
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.
Cod/by hand Tenom,Sabah
Gdex seluruh Malaysia Contact No : 012-8373981 (whatsapp/instagram/telegram)

Email : irene_adel26@yahoo.com

FANPAGE FB: https://www.facebook.com.irenevitamin.com
FB :Irene Chew

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee
Anda boleh dapatkan konsultasi percuma &  produk Shaklee dari saya.


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews