Khamis, 23 April 2015

Penderita kanser payudara sembuh dengan Vivix

Salam sejahtera semua...
Hari ni nak kongsikan sedikit tentang testimoni Vivix bagi penderita kanser.
Vivix sebagai agen antioksida ni sangat membantu para pesakit kanser dalam melawan penyakit yang mereka deritai. Ada di antara mereka yang tidak mengetahui bahawa harapan untuk terus melawan penyakit silent killer ni ada dalam sebotol Vivix!

Vivix merupakan jus campuran buah-buahan berries dan anggur jenis muscadine. Tidak berasaskan alkohol walaupun diperbuat daripada anggur.Ianya HALAL.
Tonik yang dihasilkan oleh Shaklee ni sangat eksklusif kerana diperkaya dengan polifenol dan resvastrol yang tinggi iaitu sebagai agen antioksida berkuasa.

Ramai yang telah melalui perubahan yang sungguh ajaib setelah diperkenalkan dengan Vivix ni,malah ada yang sanggup berbelanja lebih untuk mendapatkan kesihatan terbaik daripada produk kesihatan bertaraf dunia ini.
Hubungi saya di talian ini 012-8373981
Irene
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Tenom Sabah Gdex / poslaju seluruh Malaysia


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews