Khamis, 9 April 2015

Cegah bengkak payudara dengan Lecithin

Salam Hari Khamis semua..

Hari ni saya nak kongsikan sedikit tips kurangkan bengkak payudara bagi ibu-ibu selepas melahirkan bayi seawal usia sehari! Bagi para ibu yang pernah melahirkan anak tentu nya sangat tahu bagaimana keadaan bengkak payudara ini sangat menimbulkan rasa kurang selesa dan menganggu penyusuan bayi . Lecithin ada penyelesaiannya!

Khasiat Lecithin untuk ibu menyusu

♡    Mengurangkan risiko berlaku bengkak susu dengan mencegah duktus susu tersumbat.
♡    Membantu memecahkan  lemak yang berlebihan kepada titisan kecil dalam badan ibu. Pengambilan dengan Alfafa shaklee akan membantu anda kurangkan berat badan.

♡    Menyumbang kepada memori yang lebih kuat untuk ibu. Biasanya anda akan mudah lupa selepas bersalin.

♡    Memberikan khasiat lecithin secara tidak langsung kepada bayi melalui susu ibu. Bagus untuk perkembangan otak bayi.

Namun kita tidak seharusnya bergantung kepada pengambilan supplemen semata-mata kerana ibu juga harus meneruskan kaedah biasa iaitu menekan payudara dengan kedua belah tangan jangan mengenai areola iaitu puting susu untuk melembutkan sekitar payudara bengkak.Selain itu para ibu juga boleh menekap air suam pada sekitar payudara untuk melancarkan peredaran susu.

Nikmati kehidupan baru anda sebagai seorang ibu,tidak kira anak pertama mahupun anak kedua dan seterusnya!

Jika anda berminat untuk menyertai kami dan inginkan konsultasi selepas belian produk Shaklee,sila hubungi saya di talian ini 012-8373981 ( Irene )
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Tenom Sabah
Poslaju seluruh Malaysia


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews