Khamis, 24 Mac 2016

SHAKLEE TENOM SABAH:Soya premium Shaklee

Biasa tak dengar nak anak putih minum soya time pregnant..?

Maka si ibu pun gigihlah beli berkotak kotak air soya uuntuk jadikan minuman harian..dah lahir anak memang putih tapi kebanyakkan kulit sensitif.

Awassss!!!!

Sebelum anda minum soya pastikan soya non gmo pilihan anda..banyak sangat kes bila anak lahir kulit jadi ruam,melecet disebabkan soya gmo..soya gmo ni dah diubah genetik..lebih kurang macam ayam daging yang dicucuk supaya cepat membesar ..ha lebih kurang gitulah soya gmo ni..

Pilihan terbaik soya untuk ibu hamil saya pilih shaklee..soya non gmo... Haa yang saya nak tekankan iaitu soya yg digunakan oleh Shaklee tidak diubah suai secara genetik (Non-GMO). Produk GMO biasanya telah diubahsuai secara genetik dengan memasukkan DNA asing termasuk haiwan dan tumbuhan yang menjadikan ia tak stabil. Protein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari  proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, yakinlah dgn shaklee dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

So, apa kelebihan Shaklee ni Non-GMO? Haa.. ni yang ramai tak tahu... mari saya nak tulis sini kenapa kena pilih produk Non-Gmo berbanding produk GMO.... Produk-produk GMO boleh menyebabkan alergy, toxic, potensi kanser.

Pilihan saya ESP SHAKLEE NON-GMO SOY PROTEIN


Pengambilan set hamil dengan Shaklee


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews