Selasa, 31 Mei 2016

SHAKLEE TENOM SABAH:Nak kulit glowing seperti gadis Korea?

Kotobian Tadau Tagazo do Kaamatan!
Happy Kaamatan

Hari ni 31hb Mei merupakan cuti umum khas kepada masyarakat di Sabah.Ianya bersempena dengan Pesta Kaamatan yang berlangsung di Sabah iaitu memperingati Huminodun yang berkorban untuk seluruh kaum Kadazan pada masa dahulu untuk mendapatkan hasil tuaian padi yang banyak.

Hari ni juga Huminodun kecil saya diraikan penuh kesyukuran yang telah lahir setahun yang lalu iaitu pada tarikh yang sama 31hb Mei 2015.

Berbalik kepada kisah bagaimana gadis Korea berpenampilan kulit wajah bercahaya,bersih dan putih kerana mereka mengamalkan pemakaian serum/krim sehingga 5 jenis dalam sehari!

Kulit wanita Korea, gebu glowing & solekan pun sangat nipis.

Orang Malaysia, mahu gebu glowing & putih juga.

Kalau boleh satu krim pelbagai guna. Satu krim yang paling murah yang paling cepat putih

Bagaimana tu?

Di shaklee kita berikan rawatan kulit yang sangat lengkap dengan cara penggunaan betul mengikut keperluan kulit siang dan malam.

Bagaimana dengan skin care anda sekarang???

Perunding kecantikan Shaklee
Puan Irene
012-8373981

#shakleetenomsabah#shakleebagusbah#sayasukashaklee#amazingshaklee#naturalskincare


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews