Sabtu, 11 April 2015

Sihat sebelum sakit

Salam sejahtera pembaca blog entri irenevitamin...Sudah ambil sarapan pagi ni?Jangan lupa makan sarapan la ya sebab sangat penting ambil sarapan untuk mulakan hari anda dengan lebih sihat dan cergas...Saya cadangkan ambil makanan yang secukupnya sahaja seperti mi goreng,mihun sup,roti dengan mentega,kuih muih dan secawan minuman panas.Sungguh menyelerakan kan.Ok,ini hanya sedikit panduan pemakanan yang tidak keterlaluan..Sebenarnya saya dahulunya memang suka makan dengan kuantiti yang banyak,tapi Semenjak sudah mengenali vitamin Shaklee dan betapa pentingnya menjaga pemakanan yang diambil sehari-hari saya dengan penuh disiplinnya mengurangkan kuantiti namun tetap mengenyangkan!

Entri saya pada kali ni ialah sihat sebelum sakit.Nikmat makanan yang kita makan sehari-hari kadangkala menyumbang kepada penyakit dalam badan kerana kandungan gula,kolesterol,karbohidrat,lemak trans serta pewarna tiruan yang terkandung dalam makanan kita itu tidak diketahui jumlahnya. Dikhuatiri memudaratkan kesihatan pula kan.Ditambah lagi di usia emas.

Cegah sebelum berlarutan!

Saya sebenarnya kalau boleh memang elakkan sebarang pengambilan ubat-ubatan dari farmasi dan hospital kerana risau dengan kandungan dadah dalam sebotol ubat . sebolehnya saya hanya inginkan yang terbaik untuk diri,keluarga dan semua lapisan masyarakat di Malaysia ni.Ingin saya tekankan di sini bahawa produk Shaklee ni amatlah sesuai diambil oleh semua golongan dengan kadar harga mampu milik.Ianya telah dijalankan kaedah penyelidikan selama 50 tahun dan sesuatu yang amat membanggakan Shaklee ni telah bertapak selama 57 tahun di Malaysia!

Saya memilih produk Shaklee iaitu ESP,garlic complex,vitalea with iron formula,peppermint ginger plus,vitamin c sustained released dan B complex sebagai bahan efektif membekalkan tenaga dan perlindungan kesihatan kami sekeluarga.


=========================================
Sihat dan Berjaya.
Jom sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?


Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini Sila hubungi saya segera :
Perunding Vitamin Anda :

Irene Chew
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.
Cod/by hand Tenom,Sabah
Gdex seluruh Malaysia Contact No : 012-8373981 (whatsapp/instagram/telegram)

Email : irene_adel26@yahoo.com

FANPAGE FB: https://www.facebook.com.irenevitamin.com
FB :Irene Chew

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee
Anda boleh dapatkan konsultasi percuma &  produk Shaklee dari saya.



0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews