Ahad, 5 Oktober 2014

Set Ibu hamil

Hello selamat pagi..
Hari ini terawal bangun dari kebiasaan..selalunya time ini idea menulis belum datang lagi..hehe...
Kepada para bakal ibu bapa muda yang belum mengetahui serba sedikit tentang shaklee ini,lebih baik cuba amalkan vitamin dari shaklee yang hebat ni.terbukti selamat,berkesan dan semulajadi.tiada kesan sampingan tau!
Saya juga berkenalan dengan produk hebat ni time mengandung anak ketiga.Bukan apa tahap kesedaran tentang pemakanan yang kurang khasiat amat menakutkan. So saya pun membuat research sendiri di Google. Ramai orang buat testimoni berdasarkan pengalaman mereka sendiri setelah mengamalkan vitamin ni selama beberapa tempoh..Keputusannya amat menakjubkan!
Inilah yang dinamakan jodoh agaknya ya..Tuhan mendengar doa saya akhirnya ada saudara yang telah memberikan pengetahuan serba sedikit tentang produk ni.Teruja sangat kali pertama saya memakan vitamin ni.kesan positifnya boleh di lihat dalam seminggu pengamalan vitamin ni secara konsisten...
Vitamin pertama yang saya ambil pada masa itu(25hb Oktober 2013)Vitalea,B complex,esp,ostematrix dan vitamin C.
Sangat hebat!
Badan tidak rasa letih walaupun sibuk bekerja. Bila ke klinik ibu anak di Pekan Tenom untuk periksa kesihatan,si cik bidan bagitau berat badan tidak naik sangat,HB pun ok dalam bacaan 11 - 13 HB.saya sukaa sangat..so saya selalu sharing dengan kawan2 time duduk tunggu giliran di klinik tu.Diaorang pun excited mahu mencuba.Secara tidak langsung saya membantu mereka sihat seperti saya!
Cik bidan pun tidaklah stress sangat mahu bagitau tekanan darah rendah,HB rendah,berat berlebihan. .senyum saja la kan...
So bagi mothers to be atau ibu-ibu yang perlukan vitamin yang selamat untuk kesihatan kita time mengandung ni,pilihlah yang semulajadi,tiada kesan sampingan.

Saya sedia membantu anda untuk konsultasi cara pemakanan vitamin selepas belian.Anda sihat,keluarga bahagia!
Saya pengedar sah shaklee daerah Tenom Sabah
Saya boleh dihubungi di talian 012-8373981
Cod tenom sabah
Poslaju/GDEX seluruh Sabah dan Malaysia
Labels set hamil,vitalea,B complex,esp,vitamin c,ostematrix


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews