Sabtu, 25 Oktober 2014

Rawat demam panas dengan Shaklee

Hai Salam damai dan bertemu kembali dalam entri blog irenevitamin. Lama suda tidak menulis jadi hari yang ceria ni saya mahu kongsikan pengalaman saya merawat demam hanya dengan produk kesihatan semulajadi ni.
Apabila keadaan cuaca tidak menentu ditambah lagi sistem imun yang lemah  demam pasti melanda. Ini yang tidak best,badan rasa longlai,kepala pening,kurang selera makan dan yang paling membimbangkan apabila suhu badan meningkat!Suhu normal badan manusia hanya dalam lingkungan 37celcius dan semasa suhu meningkat boleh mencapai 40celcius. Amat membimbangkan bagi bayi dan kanak-kanak.
Apabila demam,saya akan pastikan anak-anak;
1)lapkan badan anak dengan tuala basah.
2)baju pun saya tanggalkan dan hanya pakai seluar sahaja supaya haha panas keluar.
3)kerapkan mandi dengan air biasa dan bukannya air suam.
4)Kerapkali memberi mereka minum air putih dan pastikan mereka kencing secara kerap bagi mengurangkan suhu panas dalam badan.
5)amalkan supplemen shaklee seperti omega guard,mealshake dan vitamin c chewable.

1.Omegaguard
2.Chewable Vita-C
3.Meal Shakes French Vanilla

Ketiga-tiga produk ni memang membantu saya mengoptimumkan kesihatan anak-anak.Saya ingin beritahu kepada para pembaca blog ni  mengapa ketiga-tiga set ini amat berkesan untuk meredakan demam dengan cepat.

OMEGAGUARD

Khusus untuk perkembangan dan fungsi otak
Mengoptimumkan sistem imunisasi badan
Menapis semua virus/fungus/bakteria
Pengambilan dari awal dapat mengurangkan jangkitan pernafasan

CHEWABLE VITA-C

Membantu mengekalkan imunasasi  semulajadi tubuh badan
Membantu menjaga kesihatan gigi dan gusi dan tulang
Meningkatkan  penyerapan zat besi

MEAL SHAKES

Minuman beperisa vanilla yang lazat
Digemari ramai kanak-kanak
Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
Rendah lemak dan glisemik
Sumber protin dan kalsium.Saya memberikan mereka minuman mealshake setiap hari untuk menambah selera makan kerana saya tahu jika demam pasti selera anak-anak kurang.

**Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

=========================================
Sihat dan Berjaya.
Jom sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini Sila hubungi saya segera :
Perunding Vitamin Anda :

Irene Chew
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.
Cod/by hand Tenom,Sabah
Gdex seluruh Malaysia Contact No : 012-8373981 (whatsapp/instagram)

Email : irene_adel26@yahoo.com

FANPAGE FB: https://www.facebook.com.irenevitamin.com
FB :Irene Chew

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee
Anda boleh dapatkan konsultasi percuma &  produk Shaklee dari saya.Hubungi Segera.


Posted via Blogaway

1 ulasan:

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews