Selasa, 24 Mac 2015

Legakan kembung perut dengan julap peppermint ginger plus!

Hai selamat malam..Malam ni nak cerita tentang julap peppermint ginger plus yang kecil - kecil cili api ni..Masa preggy ni macam-macam makanan yang terlintas di fikiran semua mahu dimakan.Dalam usia kandungan  mencecah 7 bulan ni kadangkala makanan pedas pun dimakan tanpa fikirkan akibatnya nanti..Hmm..Susah juga kan.
Makanan pedas memang sedap,apatah lagi kena dengan selera yang masih lagi terasa tawar.Masalahnya sekarang perut rasa kembung dan tidak selesa.Berangin saja..Terus saya teringatkan sebotol peppermint ginger ni dalam almari dapur..Nasib baik masih ada stok..Lega..

Saya minum air suam beserta 3 biji peppermint ni.Selang 20 minit boleh dapat lihat kesan..Sendawa beberapa kali dan perut berangin berasa lebih bagus dari semula.Syukur kepada Tuhan!

Saya amat cadangkan kepada preggy mommies ataupun sesiapa saja tidak kira lelaki atau wanita yang berasa perut berangin,tidak selesa,tiada selera makan,mabuk laut @ mabuk darat serta muntah pun bolehlah makan sekali 3 biji julap lembut ni.Memang puas hati.Saya memang high recommend!

Sekian untuk kali ni.Sehingga berjumpa lagi ya.Jika anda ada sebarang pertanyaan dan ingin mendapatkan produk ini bolehlah hubungi saya segera di talian ini
012-8373981
Irene
Penghantaran seluruh Malaysia
Poslaju/COD Tenom Sabah



3 ulasan:

  1. Best kan Peppermint Ginger ni..klu ada masalah gastrik pun sgt sesuai ambik ni tau..

    BalasPadam
  2. Best kan Peppermint Ginger ni..klu ada masalah gastrik pun sgt sesuai ambik ni tau..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iya..masalah angin terutama orang mengandung ni mudah dgn makan peppermint ginger ni..

      Padam

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews