Isnin, 23 Mac 2015

Happy birthday to me!

Tinggal sejam saja lagi saya nak sam but hari lahir yang ke-32 pada tahun 2015 ni..Syukur,puji Tuhan saya masih diberikan kesihatan,keluarga dan kasih sayang yang berlimpah daripada ahli keluarga dan kawan-kawan sekalian.

Gambar ni saya sertakan  sebagai throwback gitu..hehe...Anak-anak yang sebenarnya eksaited sangat mahu meraikan sambutan hari jadi ni.Apa tidak nya masa tu makanan semua special dan pastinya acara  potong kek!Sila nanti kan cerita blog saya akan datang ya..
Saya sebenarnya ingin mengekspresikan rasa berterima kasih yang tidak terhingga kepada Tuhan Maha Pencipta, kedua ibu bapa saya,mak mertua,suami,anak-anak,adik beradik,ahli keluarga dan sahabat handai yang jauh dan dekat.Ahli Winners Network,Superb Vitamin Ranau dan Superstar Group kendalian master Shaklee saya..Terima kasih atas sokongan dan bantuan daripada anda semua.Sayang semuanya!!
Matlamat utama selepas mencapai usia ni mahu kembang kan lagi networking Shaklee saya,membantu mereka yang memerlukan kesihatan terbaik,pendapatan sampingan dan yang ingin mencapai apa sekalipun impian yang dulu nya hanya tersemat dalam hati namun kini boleh diekspresikan dalam perniagaan ini.
Jom bersama kita realisasikan impian kita bersama!


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews