Sabtu, 7 Mac 2015

Esp yang berkhasiat untuk semua!

Energizing Soy Protein ( ESP ) yang paling digemari oleh saya kerana saya berpendapat dengan mengambil susu rendah lemak ni akan membuatkan kulit  wajah lebih lembut dan berseri dalam tempoh 21hari! Best kan..Tanpa mekap dan bahan kosmetik lainnya akan terpancar dari wajah kita yang sebenar..Lagipun ianya diproses secara semulajadi dengan mengekalkan fungsi kacang soya ini yang tidak dicuci dengan alkohol bagi mengekalkan kesegarannya. Kandungan Indeks Glisemik ( G.I) sangat rendah iaitu 39 G.I sahaja.Ianya dilepaskan secara perlahan-lahan ke dalam sistem badan dan membuatkan kita berasa kenyang dalam tempoh 5-6 jam.Sebab itu mengapa dengan hanya meminum ESP ni kita berasa kenyang..

Sangat sesuai juga  diamalkan kepada individu yang menghidap diabetes.Penghidap diabetes ni jika memakan banyak karbohidrat dalam diet seharian pasti akan meningkatkan lagi paras gula dalam darah.Sebab itulah mengapa penghidap diabetes sangat disyorkan mengambil protein dari esp ni.

Jika ada di antara pembaca yang mengikuti entri blog saya ni dan berminat untuk mengamalkan gaya hidup sihat,cergas dan selamat boleh ambil setong ESP dan cuba mulai hari ni..Bulan Mac ni Shaklee menyediakan  promosi yang superrrr bagus iaitu dengan pembelian 6 tong ESP anda akan dapat percuma 1 tong..Bukan itu sahaja,jika nak beli 2 tong pun boleh malah ada diskaun 5% lagi!
Jadi jangan tunggu sehingga GST bermula mulai 1 April 2015 ni ya!
Jika nak menjadi ahli berdaftar dengan keahlian seumur hidup amatlah digalakkan menyertai saya..
Whatsapp / telefon
0128373981
Irene



0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews