Sabtu, 21 Mac 2015

Ada masalah rambut berkelemumur?

Sedang mengalami masalah ini kah?Hmm..kulit kepala rasa gatal yang teramat dan lebih menyebalkan kepingan kelemumur sering berjatuhan pada baju ataupun pada helaian rambut yang lain.

Saya ada jalan penyelesaian bagi mengatasi masalah rambut yang mengalami  kelemumur daripada terus berlarutan.



Anda bermasalah dengan kulit kepala yang berminyak dan sering gatal?

Dengan penggunaan Prosante Nourishing Scalp Treatment (rambut berkelemumur) secara berterusan anda akan dapati rambut:

♡Dapat mengurangkan rambut gugur sewaktu bersikat dan mendapat ketebalan rambut yang semulajadi.

♡ Rambut juga menjadi lebih kukuh dan tidak mudah putus.Prosante Nourishing Scalp Treatment mengandungi kompleks ekslusif yang Derm-available yang didapati secara semulajadi didalam bentuk rawatan yang kuat bagi membantu rambut tumbuh dengan lebih sihat.

♡Prosante Nourishing Scalp Treatment merupakan formula tanpa bilas yang cukup lembut untuk diguna setiap hari bagi mendapatkan manfaat segera dengan hasil yang bertambah.

♡Prosante Nourishing Scalp Treatment dapat diserap dengan cepat,tidak berminyak dan melekit.Rambut berasa lebih bersih,haruman botani dan tanpa haruman tambahan pH yang Seimbang serta selamat untuk semua jenis rambut,walaupun rambut anda di perm atau diwarnakan...

Dapatkan satu rangkaian set penjagaan rambut anda hari ini!
Dan rasai sendiri perbezaannya.


SID 1072569
Wassap @ inbox
012 8373981


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews