Ahad, 24 Ogos 2014

Testimoni saya sendiri tentang GLA Complex

Salam sejahtera semua..
Hari minggu yang cerah ni saya ingin kongsikan testimoni saya sendiri setelah makan gla complex ni beberapa bulan lalu.

Saya sebelum ni menggunakan deodorant jenama X ni dalam 1 tahun lebih.Produknya berbau harus dan memang tidak dinafikan sangat membantu saya yang selalu berpeluh ni.Hehe..takut juga orang katakan saya berbau hangit pula kan. .

Apa yang saya dapati sejak 2 bulan lebih ni ada ketulan yang tumbuh pada ketiak kanan.itupun saya sedari apabila digosok dengan kain semasa mandi bertujuan untuk membersihkan daki2. Sakit dan ada 2  benjol yang terletak bersebelahan.Keadaan ni berlarutan apabila saya masih menggunakan produk deodorant jenama X.Maaf la ya..gambar saya tak boleh muat naik di blog ni..segan la pula kan...

Saya cuba cari di google,tanya famili dan cari di laman muka buku apa puncanya mengapa benjol ni boleh tumbuh di sana.Makin lama sakit dan pedih apabila ditekan pada benjolan tu.Jenama deodorant X rupanya mengandungi anti perspirant.Dikatakan juga deodorant yang mengandungi antiperspirant ni boleh menyebabkan tumor.

Puji Tuhan saya ada terbaca entri perkongsian dari kawan yang makan gla complex.dia makan ni sebagai mencegah kanser dan untuk dapatkan kulit cantik serta bercahaya.Tapi dia dapat hampir SEMUANYA!sangat teruja dan saya konsentrasi makan supplemen gla ni sehingga sekarang.Setiap hari saya akan buat pemeriksaan pada ketiak dan rasanya benjolan ni hampir rata dan sudah tidak terasa benjolnya lagi...Apabila dipegang,tekan pun hampir tiada kesan sakit.Saya hanya makan pada permulaan nya 2 kali sehari bersamaan sebiji kapsul setiap kali makan.sehingga sekarang saya hanya makan sebiji selepas sarapan.Mudahkan?

Saya amat syorkan kepada anda semua terutamanya kaum wanita yang ingin menjaga kesihatan dalaman serta yang inginkan kecantikan semulajadi anda kekal terpelihara..cubalah makan supplemen gla complex ni dalam sebotol dan alami perubahan yang ketara.sebotol ni boleh makan dalam sebulan lebih.namun sungguh berbaloi dengan wang anda.mencegah lebih baik dari mengubati kan?

Kalau anda nak tahu gla complex ni mengandungi pelbagai khasiat.
Jom baca sini ya..

Salam sayang dan jumpa lagi di lain entri ya


Posted via Blogaway

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews