Ahad, 21 September 2014

Herbal blend krim ajaib!

Hai selamat berhari minggu kawan2.
Salam sejahtera dan Salam damai bagi semua ya.
Perkongsian saya pada hari ni ialah herbal blend.Ianya diperbuat secara eksklusif hanya d Shaklee.Bahan utama herba ni adalah daripada ekstrak herba semulajadi seperti sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.
    Saya sangat syorkan kepada kawan2 di luar sana agar menyimpan satu herbal blend ni di rumah.Ianya sangat ringan,dingin dan paling best  sekali tidak tidak berminyak.Cara pemakaiannya pun mudah.Hanya sapukan sahaja di tempat yang mengalami ruam panas mahupun luka2 kecil akibat terkena air panas atau api..
      Testimoni saya sendiri tentang herbal blend ialah saya meletakkan secubit herbal blend ni pada bekas jerawat yang tumbuh di muka.Rasanya yang lembut dan mudah meresap dapat  mengurangkan parut dan lama kelamaan hilang.Syukur juga,kalau tidak pasti saya berasa malu.
    Satu lagi apa yang saya perasan sejak saya menggunakan krim ni pada kulit kaki saya yang pecah2 semakin lembut dan tidak kasar lagi. Maklumlah kadang kala saya memakai sandals yang terdedah kepada habuk dan persekitaran cuaca yang lembap. Biasanya saya sapu krim ni sebelum tidur dan dalam tempoh 5-6jam ni ianya meresap dalam kulit.Mudah saja kan.Lagipun krim ni selamat dan tanpa steroid serta halal.semua golongan pun boleh menggunakannya.
    Sekian sahaja buat kali ni.saya amat berharap anda dapat manfaat daripada perkongsian saya hari ni.sehingga kita berjumpa lagi ya.


Posted via Blogaway

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews