Jumaat, 8 Ogos 2014

Bagaimana saya nak bermula dengan Shaklee?

MACAM MANA SAYA NAK MULA?

1. Macam mana saya nak mula?
Jawapan : Mulakan dengan menikmati sendiri keunikan vitamin Shaklee.

2. Saya malu, macam mana nak mula?
Jawapan : Hanya sharing kebaikan produk di blog dan fb. Orang baca dan kita tak perlu melihat reaksi bakal customer pun.

3. Saya tak de blog, perlu ke ada blog?
JAwapan : sangat bagus jika ada blog sebab 99% pencarian maklumat adalah melalui google dan connected to blog.

4. Apa saya nak citer dalam blog ?
Jawapan : Bagus bersifat diari dan diselitkan dengan testimoni produk, ilmu produk dan manfaat yg dapat dari Shaklee. Boleh copy dari entry orang tetapi letak CREDIT : penghargaan penulisan asal.

5. Kena ke update blog setiap hari?
Jawapan : jika masih baru, bagus update setiap hari untuk naik dalam google rankin so bila ada pencarian, kita diutamakan.

6. Macam mana nak ramai pembaca blog?
JAwapan : Rajinkan diri masuk blog artis2 then klik kata mana2 blogger ajak exchange link.

7. Boleh kah saya berjaya dalam Shaklee bila dah ramai yg jual? Jawapan : Boleh sebab ikan dilaut tak pernah habis walau banyak mana nelayan dilaut yg turun tangkap ikan sejak beribu2 tahun dahulu.

8. Apa yang saya buat untuk kekalkan momentum motivasi dan jatidiri saya sendiri ?
Jawapan : Banyakkan membaca buku motivasi, buku produk, alQuran dan dekati mereka yang dah berjaya. Cuba tiru amalan2 kerohanian orang2 yg dah berjaya.

9. Perlukah saya letak target income Jawapan : Perlu sebab ia ibarat kita bawa kereta kalau tak de halatuju kita akan buang masa dan buang minyak.


Posted via Blogaway

1 ulasan:

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews