Khamis, 24 Mac 2016

SHAKLEE TENOM SABAH:Mengapa Vivix berbaloi dimiliki



Kenapa hebat sangat vivix ni?

Sebab KANDUNGAN  UTAMA vivix adalah anggur Muscadine. Tiada jual di pasaran Malaysia pun.Eropah sana je ada. Dan satu biji dia tu besar macam biji bola golf & harganya RM100 sebiji �� gilaaaa.... Tapi superb! U imagine dalam 1 botol vivix ada banyak anggur Muscadine ni..

Vivix ni tersangat la bagus sebab boleh PERBAHARUI SEL & DNA. Sel-sel yang dah hampir nak rosak tu dia ganti yang baru. Serius best!!
.
Sebab tu vivix ni sangat di recommended untuk kita. Cara pengambilan hanya sehari 1 sudu kecik KFC je dan rasa dia macam Ribena. Sedapnyaa....
.
Taknak telan tablet/kapsul suplemen banyak pun, nak ambik vivix ni je pun okey.

Recommended for those who had
- Anti Aging
- Parut
- Kanser
- Diabetes
- Cyst
- Stroke
- Parkinson
- kesihatan sendi menyeluruh
- Sakit buah pinggang
- Kurus
- Energy

Yang nak bagi hadiah pada mak ayah memang sesuai sangat. Bulan ni last  offer tau. Harga memang berbaloi sangatttt.Nak dapatkan 2 botol terus?Jom pm saya,saya bagi harga super special beserta konsultasi kesihatan ya

Pm/whatapp 0128373981 Puan Irene
Penghantaran poslaju/gdex seluruh Malaysia


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews