Khamis, 17 Mac 2016

SHAKLEE TENOM SABAH:Produk berkualiti setanding harga

Doktor Steve Chaney

Apa kata Profesor ni tentang vitamin Shaklee

Dr . Steve Chaney
Professor of Nutrition, Biochemistry & Biophysiology
University of North Carolina Medical School

“One of the biggest mistakes people make is taking inexpensive vitamins.

NEVER buy these vitamins or supermarket/pharmacy brands without checking them out first. Cut-rate products often contain additives, food allergens, sugar, artificial food coloring and flavoring.

Many are coated with shellac or contain potentially hazardous chemicals like chlorine.

SHAKLEE performs up to 176 separate tests for purity, freshness, potency, and safety on the raw ingredients for a single product.

Products undergo as many as 262 separate quality assurance tests throughout the manufacturing process as well. In addition, all product label claims have documented substantiation.”


Saya alihbahasakan untuk anda semua ya..Lebih kurang bunyinya macam ni


'Salah satu kesilapan terbesar dalam kehidupan manusia ialah mengambil suplemen yang murah.Janganlah beli vitamin di mana-mana sebelum periksa latar belakang produk dulu... Kebanyakannya ada isi kandungan tambahan, alergen makanan, gula, pewarna & perisa tiruan..

Banyak yang luarannya dibuat daripada syelek, atau bahan kimia bahaya seperti klorin.

Shaklee ada buat 176 ujian yang berasingan untuk pastikan kesucian, kesegaran, potensi & keselamatan setiap bahan mentah untuk setiap produk.

Setiap produk akan menjalani 262 ujian jaminan termasuk semasa proses pembuatan. Lagi pula, setiap claim pada label mempunyai bukti bertulis'

Ini bukan saya kata, ni Prof ni yang kata tau..Saya alihbahasakan saja.Sebab tu mengapa ramai pengguna yakin dengan produk Shaklee ni.Anda bagaimana?

Pm/whatapp Pengedar Sah Shaklee Puan Irene 0128373981
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews