Ahad, 6 Disember 2015

SHAKLEE TENOM SHAKLEE: Keistimewaan Ekstrak Bunga Camelia Japonica dalam Kolagen Shaklee

Camelia Japonica atau lebih dikenali sebagai winter rose sangat mudah didapati di negara Jepun,Taiwan,Selatan Korea dan juga China.Bersifat seperti bunga rose namun mempunyai bilangan kelopak yang agak banyak berlapis berbanding bunga rose lazimnya.Sangat cantik dan hanya berketinggian 1-3 meter sahaja..Cuba bayangkan pokok bunga yang cantik ni ditanam di halaman rumah kita..Mahu taknya kita petik dan kunyah makan kelopak winter rose ni.Hihi...Opss..Sebenarnya intipati kolagen diperbuat daripada biji benih bunga ni.


Saya ingin kongsikan juga di dalam serbuk kolagen ini terdapat ekstrak biji benih  bunga Camelia Japonica ni.Ianya sangat halus dan mudah meresap ke dalam sel kulit kita.Apabila diamalkan secara konsisten,ini yang akan membuatkan kulit kita lebih cerah dan berseri-seri.


Ekstrak biji benih Camelia Japonica mengandungi asid oleik yang sangat membantu sebagai emolien dan pelembap kulit.Ianya juga mengandungi Isoflavon, bahan antioksida semulajadi yang melindungi kulit dari radikal bebas yang boleh merosakkan struktur kulit dengan menjadikannya berkedut dan kurang keanjalan.

Ini baharu sebahagian sahaja intipati dalam Kolagen Shaklee.Nanti akan saya kongsikan selepas entry ini dan semoga anda mendapat informasi tentang kandungan dalam kolagen ini.

Hubungi saya perunding kesihatan shaklee anda di talian 012~8373981 Irene.Penghantaran vitamin seluruh Malaysia dan jika anda ingin menjadi sebahagian dari warga Winners Network Team anda hanya perlu daftarkan diri sebanyak RM89.00 bagi Sabah dan Sarawak manakala jika anda berada di Semenanjung Malaysia hanya RM69 sahaja untuk keahlian seumur hidup.

#KesihatanItuKebahagiaan
#ShakleeTenomSabah
#SayaJualShaklee
#ShakleeMampuMilik
#ShakleeMurah


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews