Ahad, 6 Disember 2015

SHAKLEE TENOM SABAH: Ekstrak Pfaffia dalam Kolagen untuk Wanita

Cerita tentang kolagen yang saya kongsikan di sini adalah melalui testimoni yang diberikan secara benar oleh pengguna Kolagen Shaklee setelah mereka meminum beberapa sachet secara konsisten.Ini adalah cerita eksklusif yang ramai wanita ingin mendapatkan kewanitaan mereka secara semulajadi.


Tahukah anda bahawa dalam penggunaan ekstrak ikan dalam serbuk kolagen ni mengandungi ekstrak ikan Pfaffia? Sejenis ikan air sejuk laut dalam yang sangat kenyal serta mempunyai isi yang elastik.Inilah rahsia mengapa para suami dan isteri yang mengamalkan kolagen tidak berpaling lagi memilih produk kolagen keluaran syarikat lain.Bagi wanita yang selepas melahirkan anak kemungkinan besar akan mengalami keinginan untuk bersama suami atas faktor letih seharian menguruskan rumahtangga dan anak.Malah ada juga yang mengelak kerana fobia selepas bersalin akibat mengalami jahitan perineum yang agak banyak.Penurunan libido ini sebaiknya segera diatasi untuk kerukunan rumahtangga dan bagi menjalinkan semula ikatan mesra antara suami isteri.

Ekstrak Pfaffia ni juga boleh merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin iaitu libido.Meningkatkan prestasi dan tenaga agar kelihatan cergas dan kembali bersemangat.Bukan itu sahaja,wanita yang mengamalkan kolagen ni juga akan mendapati payudara dan punggung lebih anjal.

Semoga anda mendapat manfaat daripada perkongsian saya hari ini.Jika anda ingin mendapatkan sekotak kolagen hari ini boleh hubungi saya perunding kesihatan Shaklee anda.

PM/WHATAPP 012~8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews