Ahad, 6 Disember 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : Rahsia Kolagen Shaklee

Selamat petang dan salam sejahtera para pembaca blog irenevitamin.Semalam kita diberitakan tentang kemangkatan Putera Temenggung Tunku Abdul Jalil Iskandar ibni Sultan Ibrahim,anakanda Sultan Johor.Takziah diucapkan kepada kaum kerabat Johor dan seluruh rakyat Johor.

Hari minggu ni di samping merehatkan diri bersama keluarga dan pasangan masing-masing jom tambah ilmu untuk mengetahui apakah rahsia yang terkandung di dalam sekotak serbuk kolagen Shaklee ni.Antara HOT SELLER Shaklee tau...


Merupakan supplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.Shaklee RSS (red snapper scale @ sisik ikan merah) terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas penggunaan selama 8 minggu, keputusan menunjukkan kulit menjadi lebih baik secara menyeluruh.

Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan kulit dengan berkesan.

Mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Satu sachet untuk satu hidangan bagi kemudahan anda menyediakannya pada bila-bila masa dan di mana-mana jua.Sebaiknya dengan air sejuk,air biasa dan jangan terlalu panas kerana air hangat akan menghapuskan khasiat kolagen ni.

Bulan Disember ni adalah promosi bagi kolagen powder dengan pembelian 6 kotak percuma 1 dan juga anda boleh membeli 2 kotak sekaligus dengan 5% diskaun.Namun anda juga boleh membeli sekotak dari saya.

Hubungi saya untuk tempahan kolagen anda hari ini juga!

PM/WHATAPP 012~8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

#WinnersTeamNetwork
#SayaJualShaklee
#ShakleeTenomSabah
#ShakleeMampuMilik
#ShakleeMurah


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews