Ahad, 6 Disember 2015

SHAKLEE TENOM SABAH: Kolagen Membantu Membaiki Sakit Sendi

Selamat petang dan selamat berhujung minggu...Pernah tak ibu bapa kita mengadu sakit sendi sebelum ni?Rasa tak selesa apabila nak bergerak,lutut rasa sakit apabila bergerak?Kita sebagai anak yang prihatin boleh ikhtiarkan pengambilan kolagen Shaklee ni untuk diberikan kepada ibu bapa kita.Sekotak ada 15 sachet dan bulan ni pun ada promosi beli 2 kotak diskaun 5% serta dapatkan 6 kotak percuma 1 bagi ahli Shaklee.Sungguh jimat dan berbaloi kan.

Serbuk kolagen Shaklee ni berkapasiti 1000 dalton iaitu kiraan yang sangat halus bagi serbuk kolagen meresap ke dalam kulit,sel-sel dan ligamen.Sebab itulah kesan yang akan kita dapati apabila mengambil beberapa sachet kolagen ni pun sudah menampakkan hasil yang ketara.

Ekstrak kerang-kerangan ini penting dalam sintesis bendalir sinovia iaitu sejenis  bendalir yang terdapat dalam ligamen kita bagi melicinkan pergerakan sendi agar mudah membuat pergerakan.Selain itu,ekstrak kerangan ini juga dapat melembapkan mata agar tidak kesat akibat habuk melalui pencemaran udara yang kotor.Kolagen ini juga mampu melegakan ketidakselesaan mata akibat terlalu fokus menghadap monitor komputer,membaca buku-buku serta novel.

Kepentingan ekstrak kerangan ini yang membantu mengatasi masalah ligamen yang sakit akibat pergeseran tulang yang kehilangan kolagen semulajadi apabila berada di usia lanjut,pemakanan dan gaya hidup  yang tidak seimbang.

Dapatkan set kolagen anda hari ini dan dapatka  penjimatan berganda apabila membeli 6 kotak sekaligus.

Hubungi saya perunding kesihatan Shaklee anda kawasan Tenom Sabah dan seluruh Malaysia
PM/WHATAPP 012~8373981 Irene
KesihatanItuKebahagiaan

Didoakan juga semoga anda mendapat manfaat daripada pembacaan dalam blog saya ini.Terima kasih..


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews