Khamis, 21 April 2016

SHAKLEE TENOM SABAH:Ubati jerawat dengan Garlic Shaklee

Garlic produk yang hot selling juga dalam penjualan saya seharian.Ramai yang dah sedar bahawa makan seulas bawang putih ni sangatlah tengik.Hihi..walaupun mereka tahu makan bawang putih adalah untuk menggalakan kesihatan ke tahap optimum.

Tahukah anda dengan garlic kita boleh mengecutkan jerawat batu?Ianya mengandungi nanah dan bendalir berbau serta bercampur dengan darah akibat luka kecil pada kulit.

Kelebihan Garlic Complex Untuk Jerawat

✔ Garlic bersifat antibakteria, antifungus dan antiviral

✔ Memiliki antioksidan yang tinggi

✔ Bertindak sebagai antibiotik untuk melawan bakteria

✔ Menguatkan sistem imun terhadap bakteria jerawat

✔ Menghalang penyakit berjangkit seperti selsema dan kulat

✔ Mengurangkan rasa sakit dan pedih akibat luka jerawat

Garlic mestilah dicampur dengan bahan lain untuk mengelakkan cecairnya merosakkan sel kulit. Sbb tu, Shaklee telah menghasilkan sebatian garlic (Garlic Complex) yang sangat sesuai untuk penggunaan dalaman dan luaran.

Berapa Harga Garlic Complex ?

Ia sangat- sangat murah jika dibanding dengan proses pembuatannya yang sangat- sangat teliti dan natural oleh Shaklee.

Jom dapatkan konsultasi saya perunding kesihatan dan kecantikan Shaklee anda Puan Irene di talian 0128373981.Penghantaran poslaju seluruh Malaysia


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews