Jumaat, 5 Jun 2015

PENGEDAR SAH SHAKLEE KAWASAN TENOM SABAH : Pentingnya menjaga usus

Hai selamat malam pembaca entri blog irenevitamin♡♡♡
Saya baharu sahaja membaca berita surat khabar yang menyatakan kanser usus atau kolon merupakan salah satu pembunuh utama masyarakat di Malaysia.Sangat menyedihkan kerana kita di Malaysia ni kurang kesedaran untuk menjaga usus dengan  pemakanan dengan pengambilan makanan yang berlemak,makanan seimbang dan bertoksin.

Apa itu kanser usus @ kolon?

Usus manusia sebenarnya tidak tahu membezakan lemak baik(HDL) dengan lemak jahat (LDL).Ianya hanya mampu menyerap apa sahaja nutrien yang kita makan.Jadi kita harus membantu usus kita untuk membuang kerak kekotoran mendapan lemak yang melekat pada dinding usus.Mudah sahaja!
Dengan hanya mengambil herblax iaitu julap lembut yang diperkaya dengan vitamin semulajadi iaitu daun senna mampu melawaskan pembuangan kerak yang melekat pada dinding usus.Ianya akan dikeluarkan sebagai najis dan jika anda mempunyai masalah seperti perut buncit,sukar membuang air besar,badan bertoksik seperti timbulnya jeragat,jerawat batu dan badan berasa kurang bermaya sahaja bolehlah mengambil herblax ni.Harganya pun sangat berbaloi dan murah sekiranya menjadi ahli kerana ianya adalah keahlian seumur hidup.
Apabila kerak mendapan lemak ini dikeluarkan daripada tubuh baharu lah mudah segala nutrien vitamin diserap dengan baik dan berfungsi sepenuhnya pada tahap optimum.

=========================================
Sihat dan Berjaya.
Jom sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?


Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini Sila hubungi saya segera :
Perunding Vitamin Anda :

Irene Chew
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.
Cod/by hand Tenom,Sabah
Gdex seluruh Malaysia Contact No : 012-8373981 (whatsapp/instagram/telegram)

Email : irene_adel26@yahoo.com

FANPAGE FB: https://www.facebook.com.irenevitamin.com
FB :Irene Chew

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee
Anda boleh dapatkan konsultasi percuma &  produk Shaklee dari saya.



0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews