Rabu, 20 Mei 2015

PENGEDAR SAH SHAKLEE KAWASAN TENOM SABAH : Singkirkan sel kulit mati pada wajah

Sudah lama anda ingin menghilangkan jeragat, blackhead & whitehead yang semakin hari semakin menjengkelkan?Malah semakin menimbun di sekitar hidung,pipi,dahi malah sekitar mulut...Ini ada satu rahsia regim kecantikan kulit Nutriwhite yang sering orang pandang ringan dan kurang pengetahuan tentang nya.

Gentle makeup remover ni adalah rangkaian Nutriwhite yang sangat efektif menanggalkan kotoran sel kulit mati.Ianya lembut pada kulit dan jika kita menggunakannya perlu picitkan sebesar saiz biji kacang dan dicampur dengan air yang sedikit.Kemudian diusapkan pada wajah secara membulat ataupun dalam kiraan 15 kali.Jangan hairan jika akan menyebabkan daki pada kulit wajah mengelupas sedikit.Ini disebabkan sel kulit mati tanggal yang disebabkan pencemaran udara lalu melekat pada kulit wajah.

Gentle Action Makeup Remover
Kod Produk:14580 (150ml)

♡    Melicinkan, melembutkan dan menyerikan kulit anda
♡    Tunas Pokok Bic bertindak lembut untuk menyingkirkan sel kulit mati dengan menyeluruh tanpa merosakkan kulit
♡    Aloe menyegarkan dan menegangkan kulit
♡    Rumusan ringan, tidak berminyak dengan aroma yang menyegarkan

Jika anda ingin mendapatkan setiub hari ini bolehlah hubungi saya segera di talian 012-8373981
Irene♡♡
Saya akan bantu anda mendapatkan kulit wajah idaman beserta konsultasi percuma selepas belian.



0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews