Isnin, 29 Jun 2015

SHAKLEE TENOM SABAH:Bantu anak bangun pagi dengan ceria

        Salam sejahtera dan syukur kepada Tuhan kerana saya masih lagi berkesempatan berkongsi  tentang bagaimana ostematrix boleh membantu anak bangun dengan lebih mudah.

Anak saya,Darryl seperti anak-anak yang lain memang agak susah membangunkan dia  untuk ke sekolah.Apalagi sekiranya hari semalam ialah hari Ahad dan moodnya masih lagi ingin duduk di rumah sambil menikmati tayangan kartun di TV.

Baru - baru ini saya telah memberikannya sebiji ostematrix pada malam hari sebelum tidur.Sebelum ni Darryl hanya minum susu Dugro sebagai makanan tambahan di samping vitamin lecithin dan mealshake.Saya berpendapat dengan memberikannya sebiji ostematrix pada umur 7 tahun sekali sekala mampu memberikan dia kualiti tidur yang sempurna.Maklumlah anak lelaki agak lasak sedikit.ini kerana melalui pengalaman saya sendiri dengan mengambil 4 biji ostematrix sebelum tidur semasa mengandung sehinggalah melahirkan anak tidur saya amat berkualiti - tiada rasa pening akibat kurang tidur,kurang stres dan mudah bangun pagi dengan mood yang baik sekali.Plus dari semua ni saya dapat membuang dengan lancar!hehe...

Ramuan utama ostematrix ni ianya dibuat dari mineral semulajadi dari Laut Mati yang mengandungi kalsium,fosforus,vitamin D dan lain-lain mineral yang bantu tubuh mendapat kebaikannya.Banyak sebenarnya kebaikan ostematrix ni,jika ingin mencuba sebotol bolehlah hubungi saya di talian 012-8373981.

Hendak makan sendiri,berbisnes ataupun hendak dihadiahkan kepada emak bapa pun sangat sesuai.Kerana vitamin ni sesuai diambil tidak kira muda tua perempuan ataupun lelaki..Jomlah cuba hari ni!!
wwwirenevitamin.blogspot.com
Fb:vitamin irene


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews