Jumaat, 15 Mei 2015

PENGEDAR SAH SHAKLEE DAERAH TENOM SABAH: Vitalea 100 Tahun (1915-2015)

        Sempena merayakan 100 tahun kewujudan vitamin Vitalea ni saya berbesar hati nak kongsikan keistimewaan yang menyebabkan mengapa Vitalea begitu kuat bertahan selama lebih sedekad dalam industri makanan tambahan ni.
Di kalangan keluarga besar Shaklee kami berasa bangga sekali mempunyai vitamin yang disaluti dengan serbuk nutrisi iaitu spirulina yang boleh terlarut dengan pantas dalam air dan badan manusia.Maksudnya di sini ialah mineral yang terkandung dalam sebiji vitalea mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.Jadi kesannya dapat dilihat & dirasai segera.


Manfaat utama Vita-lea ni saya rumuskan di sini ialah;

1)Penambah tenaga segera
Dengan pengambilan 2 tablet sehari anda mampu menambah baik sistem memori dan lebih fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.

2)Sebagai pelengkap nutrisi
Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting yang penting akibat daripada amalan diet yang tidak seimbang terutamanya yang mengamalkan sayuran sahaja (Vegetarian).

3)Membantu sistem produktiviti
Remaja & kanak-kanak yang sedang membesar memerlukan multivitamin untuk membantu mereka dari segi kecergasan tubuh,kekuatan mental,lebih fokus dan memberi tenaga untuk kekal aktif dan lebih bersemangat.

4)Metabolisma
Sangat membantu dalam stimulasi metabolism dan melambatkan proses penuaan sekunder.

5)Mengawalselia sel tubuh
Multivitamin ni mampu menyediakan asas nutrisi ,memastikan sel hidup,pertumbuhan sel baru,bantu proses pembesaran,pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tirod.

6)Melindungi Organ  manusia
Dapat membantu melindungi fungsi buah pinggang,jantung dan hati agar dapat menjalankan rutin dengan baik.

Saya mengesyorkan kepada anda terutama yang selalu mengalami masalah kekurangan vitamin  dalam badan untuk mendapatkan sebotol vitalea berisi 180 tablet dengan harga mampu milik.
Bulan Mei ini sebotol vitalea diberikan secara PERCUMA jika anda mendaftar ahli dengan hanya membeli walaupun satu sahaja produk Shaklee!

Hanya telefon/whatsapp saya
Irene Chew
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Tenom Sabah
012-8373981


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews