Selasa, 24 Februari 2015

Cuaca panas bukan penghalang untuk kekal sihat & berenergi!

Hai selamat petang pembaca blog entri irenevitamin...Hari ni saya berpeluang untuk cerita lebih untuk membantu kawan-kawan berdepan dengan keadaan cuaca yang agak ekstrim sejak kebelakangan ni..Panas memanjang saja kan.
Impaknya bukan saja kepada manusia malah tanaman pun sama juga layunya...Persekitaran pun nampaknya berdebu dan agak kering dari biasa.

Okeylah sekarang ni nak tanya apa persediaan kita saat - saat melalui cuaca panas macam ni?Cukup minum air putih dan pengambilan supplemen untuk bantu tubuh kekal dehidrasi?Saya amat galakkan kita semua ambil Performance Drink dan vita c sustained released secara konsisten.Selain tu kita kenalah gunakan payung,topi,skaf dan baju daripada kain cotton untuk lindungi kulit daripada pancaran teriknya matahari..

Mengapa Performance Drink?

Tahukah kita dengan minuman isotonik seperti performance drink (PD) dapat bantu tubuh kita kekal sihat dan bertenaga.Ianya kurang kandungan gula(less sugar),tidak berkarbonat dan tidak bergas. Tidak seperti kebanyakan minuman isotonik di pasaran ya.
    Selain itu juga PD ni mengandungi kandungan natrium rendah dan mampu menghilangkan dahaga yang amat..Paling best sekali kita boleh bancuh dengan air sejuk mahupun suam . Testimoni saya sendiri saya minum PD ni sehari 2 kali iaitu pada waktu tengah hari dan sebelah petang dalam jam 6 lebih.Cara bancuh pun mudah saja..hanya larut kan 2 sudu besar PD dengan air 1.5liter.Nak lagi kaw masukkan dalam Peti ais..

  Okey..setakat ini saja yang saya nak ceritakan ya..Kalau ada di antara pembaca blog ni yang berminat untuk order,sila hubungi saya di talian ini...
Salam sayang♡♡♡♡

Whatsapp / Pm
012-8373981
Irene
wwwirenevitamin.blogspot.com
Fanpage fb; irenevitamin



1 ulasan:

  1. Saya minum PD 4 sudu utk setiap 1.5ml..memang sgt sedap dan amat membantu memberi tenaga

    BalasPadam

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews