Isnin, 23 Februari 2015

Apa itu supplemen?

Apa itu supplemen?

Ramai yang kurang pasti,kurang yakin dan was - was apa itu supplemen dan fungsi utamanya...

Kalau Google apa maksud supplemen, jawapannya adalah 'makanan tambahan'.

Supplemen bukan ubat. Memang hakikat orang kita sudah terhantuk baru nak terngadah sedangkan mencegah itu lebih baik dari mengubati. Kena sedia dari awal untuk mencegah.

Jadi kalau ambil supplemen lambat nampak kesan, sabar dan berikan masa pada tubuh untuk serasi.

Badan kita ni umpama jalan raya berlubang yang dah digunakan sekian lama mengikut usia semasa kita ambil supplemen ni .Start usia 20 tahun atau lagi berumur kita ambil,lagi banyak lubang yang kita kena perbaiki. Maknanya  Supplemen ini umpama tar untuk turap mana-mana jalan yang dah berlubang.

Makin besar lubang makin lama masa diperlukan untuk turap dan makin banyak tar diperlukan. Ambil dengan konsisten dan ikut panduan yang betul ya..

Saya akan bantu anda untuk mengenali supplemen apa yang diperlukan dan berikan konsultasi percuma selepas pembelian..Jadi, jangan tunggu lagi!

Hubungi saya segera :
Whatsapp / Pm
012-8373981
Irene


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews