Isnin, 1 Februari 2016

SHAKLEE TENOM SABAH:Hindari produk kosmetik hydrokuinone

Pemutih kulit instant

Sekarang ni terkenal produk pemutih kulit wajah instant iaitu dengan kenyataan " 3 hari sahaja,dalam masa 7 hari sahaja".Agak menakutkan sebenarnya untuk jangka masa panjang.Kita kena peka dengan apa yang gunakan terutama produk penjagaan kulit wajah.

Bahan kimia hydrokuinone yang terdapat dalam produk pemutih kulit wajah instant ni sangatlah merbahaya kerana ianya akan mengelupaskan lapisan luar kulit dan menganggu melanin pada lapisan tersebut.Di Malaysia penggunaan hydrokuinone hanya 2% dibenarkan dan jika melebihi 4% kesannya boleh dilihat menyebabkan kulit bermasalah seperti jeragat yang teruk dan kesan kusam.

Mengapa pilih produk yang murah sedangkan kulit wajah kita akan mendapat kesan jangka panjang amat menakutkan sehingga boleh menjejaskan penampilan,kerosakan organ dalaman seperti jantung,buah pinggang dan hati.

Pilihlah produk kecantikan yang terbukti berada lama di pasaran,penyelidikan terperinci oleh para saintis dan mendapatkan kelulusan pihak berkuasa.

Dengan Shaklee anda tidak perlu was-was kerana ianya selamat tanpa menggunakan bahan terlarang dalam farmaseutikal.Anda akan berpuashati dengan produk Enfuselle dan Nutriwhite yang sangat efektif,selamat dan bebas daripada bahan kimia kerana intipatinya terditi daripada bahan semulajadi sahaja.

Hubungi saya pengedar sah Shaklee anda:Irene 0128373981
Penghantaran poslaju/gdex seluruh Malaysia.


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews