Ahad, 17 Januari 2016

SHAKLEE TENOM SABAH: Kisah benar pengguna Vivix sejak 2009

Kisah Penyembuhan Vivix -  Buah Pinggang Sembuh dan Transplant Dibatalkan

Karen Sandifer, bekas penyelia Home Health Care, berkongsi kisah ini mengenai Brandy (sahabatnya) dan Vivix. Brandy dah bersedia  diberikan satu buah pinggang dia kepada suami kerana suaminya mengalami kegagalan buah pinggang tahap 4 dengan buah pinggang polisistik.

"Tony mula mengambil Vivix sejak Febuari 2009 dan cuba teka? Kami pergi berjumpa pakar buah pinggang untuk membuat ujian supaya saya boleh memberikan buah pinggang dan sebahagian hati saya, kerana dia berapa pada tahap tinggi (4) kegagalan buah pinggang dengan buah pinggang polisistik. Jika tahap 5 anda perlu dialisis untuk terus hidup. Jadi kami mahu melakukan pemindahan organ sebelum dia terpaksa hidup dengan dialisis.

"Apabila mereka melakukan ujian darah, kami diberitahu yang dia berada pada tahap 2 atau tahap 3 rendah, dan seterusnya menghentikan dia dari meneruskan diet untuk buah pinggang, dia tidak memerlukan ubat-ubatan untuk tekanan darah lagi dan boleh menikmati hidupnya kembali, kerana dia mempunyai masa bertahun lagi sebelum perlu memikirkan untuk menjalani hidup dengan dialisis! Berdasarkan kata pakar yang berunding dengan kami, kesemua mereka mengatakan TIADA PENAWAR!

Mostly Malaysian people takut nak mencuba mengambil supplement disebabkan rasa takut terdapat sebarang kesan sampingan yang tidak baik selepas pengambilan supplement. That is why saya always tekan kan pengambilan supplement memang sangat digalakkan but you have to make sure supplement yang you ambil adalah NATURAL INGREDIENTS and that is what Shaklee offers :)

Andai kita ada chronic illness tidak rugi jika kita laburkan lebih wang kepada supplement yang disokong secara penyelidikan dan sains moden. Vivix merupakan tonik anti penuaan yang berupaya mengembalikan tubuh sehingga 25 tahun lebih muda. Master Law adalah contoh yang mengagumkan sebagai pengguna produk Shaklee untuk jangka panjang.

Jika ada anda berminat nak mencuba sebotol vivix hari ini,segera hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi produk ini.Vivix adalah produk premium Shaklee yang sangat membantu menyelesaikan masalah kesihatan anda.

Hubungi saya pengedar sah Shaklee anda Irene
Pm/whatapp 012-8373981
Penghantaran poslaju/gdex seluruh Malaysia,Singapore,Brunei dan Indonesia


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews