Rabu, 11 November 2015

SHAKLEE TENOM SABAH: Rawat kulit lebam dengan Vitamin C Shaklee

Salam sejahtera dan kembali bersiaran lagi.Hari ni saya nak kongsikan pengalaman saya sendiri apabila kesan lebam dah semakin berkurangan.Apa yang saya perasan ialah pada bahagian buku lali,lengan dan lutut ni selalunya bila nak cepat ada masanya terlanggar bucu meja,kerusi malah pintu dapur.2 hari kemudian rasa sakit dan kelihatan lebam.

Bila dah nak cepat tu masa tu lah terhantuk.Anda perasan tak?Melalui pembacaan saya dalam buku Nutrisi Shaklee ni saya mendapati mengambil 2-3 biji vitamin c setiap hari mampu menghalang pembekuan darah pada saluran arteri.Saluran darah kita ni boleh beku disebabkan pukulan yang sederhana kuat pada luaran kulit.
Arteri kita ni bersaiz kecil sahaja dan pengaliran darah boleh terhalang apabila berlakunya penyumbatan pada kawasan yang terhantuk tu.Disebabkan itu juga vitamin c ni amat digalakkan pengambilannya secara konsisten kerana boleh membantu melancarkan kembali pengaliran darah yang membawa bersama oksigen ke seluruh tubuh.

Bak kata upline Shaklee saya master Norita Idris berkata saluran darah manusia ni diibaratkan dengan paip getah yang mudah rapuh dan bocor.Untuk menjaga saluran darah kita ni supaya lebih elastik dan mengecil dek kerana pengambilan makanan berlemak,kolesterol tinggi dan dijaga dengan rapi kena amalkan vitamin c supaya aliran darah lancar ke seluruh tubuh.

Dapatkan vitamin c anda hari ini dan bulan ni juga ada promosi belian 6 botol percuma 1 dan dapatkan 2 botol penjimatan 5% hanya dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya pengedar sah Shaklee
Irene 0128373981
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

Saya juga mendoakan semoga para pembaca blog irenevitamin mendapat manfaat daripada perkongsian ini serta dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang baik.Amin...


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews