Rabu, 18 November 2015

SHAKLEE TENOM SABAH: Nutriwhite yang bekerja dengan 5 cara

Salam sejahtera semua...Hari ni cuaca agak mendung dan berangin.Musim tengkujuh datang lagi pada awal November dan kebanyakkan kawasan telahpun dinaiki air bah.Pesan saya,sentiasa berwaspada jika kawasan tempat tinggal berdekatan dengan sungai,kawasan rendah dan mudah dinaiki air.

Saya nak kongsikan di sini bagaimana Nutriwhite bekerja dengan 5 cara dengan efektif sekali.Kecantikan sempurna diperoleh daripada alam semulajadi,disempurnakan dengan teknologi Sains.

1)Menghalang
Kerosakan matahari dan alam sekitar dengan aktif melindungi kulit anda dari dirosakkan,gelap akibat kesan sinar matahari dan UV.

2)Berkurangan
Pigmen gelap dan kusam akan semakin berkurangan.Anda pasti menyukai kulit yang lebih cerah dan bercahaya.

3)Menyekat
Pigmen gelap dari sel-sel yang mati dapat disekat seterusnya dihalang daripada kemunculan tompok-tompok hitam pada masa akan datang.

4)Mencerah
Lapisan melanin yang sedia ada yang membawa kepada wajah yangblebih rata  dan  kulit cerah sekata.

5)Memperbaharui
Dapat diperbaharui dengan cepat mengeluarkan sel-sel mati yang membawa kepada blotchiness,mewujudkan kulit cerah dan lebih bercahaya.

Pemilihan bahan aktif dan mentah diperoleh daripada 16 buah negara dan dibangunkan oleh pakar saintis dari Amerika dan Jepun.Dengan pemilihan sabun pencuci,toner,krim malam dan juga krim siang ini mampu menghalang wajah kelihatan kusam,berpigmen,garis halus dan berjerawat dengan bahan semulajadi yang diyakini ini.Kesemua bahan dalam Nutriwhite ini dijamin halal sepenuhnya dan selamat.

#SayaGunaSayaJual
#SetNutriWhiteShaklee
#ShakleeMurah
#ShakleeMampuMilik
#ShakleeTenomSabah

Dapatkan set NutriWhite Shaklee hari ini ataupun mendapatkan setiap rangkaian penjagaan wajah dengan konsultasi percuma sesuai dengan kulit wajah anda.
Hubungi saya perunding kesihatan dan kecantikan Shaklee anda Puan Irene 0128373981
Poslaju seluruh Malaysia


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews